Kundlöften

Kundlöften

Vi lovar att utföra trygg IT-hjälp


Helt Nöjd Garanti

Att du blir nöjd är viktigt för oss. Vi ger därför Helt Nöjd Garanti i hela 60 dagar efter utförd tjänst.

I praktiken innebär det åtgärd av utförd tjänst helt utan extra kostnader tills att felen är åtgärdade. Om vi inte lyckas åtgärda det du önskar, får du pengarna tillbaka. 

Att nyttja Helt Nöjd Garanti är enkelt. Skicka ett meddelande i kontaktformuläret nedanför och skriv att det gäller Helt Nöjd Garanti. Det går givetvis bra att kontakta oss på telefon om du hellre önskar det.

Prisgaranti — Hela 60 dagar

Att göra en bra affär känns alltid lite bättre. Därför ger vi dig prisgaranti i hela 60 dagar efter utförd tjänst.

I praktiken innebär det mellanskillnaden tillbaka om du hittar en annan aktör som utför samma tjänst till ett lägre pris. Självklart kan du nyttja Prisgaranti även före köpet av tjänst. Du får då mellanskillnaden avdragen redan vid betalning.

Tjänsten ska kunna köpas på samma villkor. Exempelvis är vår utkörningsavgift endast 50:- inom 5 mil Östersund/Krokom.

Att nyttja Prisgaranti är enkelt. Använd kontaktformuläret här nedanför och skriv att det gäller Prisgaranti. Det går även bra att kontakta oss via telefon.

För oss är det en självklarhet att jobba med miljö och hållbarhet

Vi och våra kunder tjänar på hållbarhetsarbete. 

Om vi planerar våra resor smartare, använder energisnåla produkter samt föreslår reparation framför inköp av nya produkter, kommer du som kund att spara pengar. Vi som företag behåller en nöjd kund. Vårt jordklot kommer tacka oss när vi minskar resursslöseriet.

Vår målsättning är att:

  • Rekommendera hållbara produkter med låg material- och energiförbrukning samt låg miljöpåverkan.
  • I första hand rekommendera reparation och uppgradering före inköp av nya produkter
  • Källsortera överblivet emballage
  • Återvinna uttjänt elektronik
  • 95% av alla resor ska ske med elbil från och med sommaren 2019
  • Planera resor för att minska antal körda mil

Kontaktformulär